La garenne était dans l'enclos du seigneur . Elle a laissé son nom au terroir (aujourd'hui bâtiments et jardins) situé à l'ouest de la rue Vercingétorix actuelle.
Retour vers les rubriques du Terroir de la Garenne
La chasse dans la Garenne
Le seigneur prétend interdire la chasse aux habitants, sauf sa permission, ceux ci prétendent à la liberté de la chasse, sauf dans la garenne et alentour; il leur est permis de chasser â l'arbalète, excepté les lapins, lièvres et perdrix.
... Item, quant au regart et sur le fait de la chasse que disoyent lesd. freres, c'est assçavoir que lesd. habitans ne nul d'eulx ne pouvoit ne devoit, sans la voulanté et licence desd. freres, chasser en aucune part d'icelle justice d'Aubiere en aucune maniere que ce soit tant a conilz, lievres que aultres bestes de praye, ne aussi aux oiseaux de riviere ne aultres, a chiens, furés, arbalestes, fil lés, ne aultrement en aucune maniere. A ce respondoyent et disoyent lesd. habitans que ilz et chascun d'eulx devoyent et pouvoyent chasser au dedans d'icelle justice et seigneurie d'Aubiere, sans en aucunement demander licence a nully, pourveü que lesd. habitans ne chassent dans la garenne , ne guiere pres d'icelle, desd. freres; maiz tout aultrement, au regart de lad. chasse, ilz pouvoyent et peuvent fere sans nul contredit. ... |
Retour vers les rubriques du Terroir de la Garenne
Retour vers les rubriques du Terroir de la Garenne